Hvad er nyt i januar 2021

IoT-Track præsenterer med glæde en række smarte funktioner, der bliver til stor hjælp for flådecheferens kunder. Vi håber, at disse praktiske forbedringer vil forbedre kundeoplevelsen ved at bruge vores Ultimate GPS tracking Solution.
Fleetrun
Brændstofdata på serviceenhedens side
Nu har app-brugere adgang til resumeoplysninger om brændstofforbrug. Indstillingen Samlede omkostninger ved brændstof bliver tilgængelig, når du klikker på feltet Samlede omkostninger ved tjenester på fanen Enhedsinfo.
Hvis den samlede pris for brændstofværdi er valgt, er prisen pr. 1 liter tilgængelig som standard.
Med denne nye mulighed tilføjet kan brugeren have oplysninger om brændstofomkostninger for en bestemt enhed.
Rapporterne ved brændstofpåfyldninger
Vi har tilføjet mulighederne “Ved tankning af flåde” og “Ved tankning”. De kan findes på fanen Rapporter i feltet Rapporttype.
De nye funktioner giver brugerne sammenfattende oplysninger om brændstofpåfyldninger, hvilket er vigtigt for at opsummere resultaterne for en bestemt periode og brændstofomkostningernes planlægning af brændstofomkostninger.
Rapporterne brændstofpåfyldninger kan eksporteres fra rapportsiden og modtages til brugerens e-mails i henhold til administrationspanelets indstillinger. Disse muligheder giver brugerne adgang til rapporter uden for applikationen.
Logistics
Flere rapporter ‘forbedringer Vi har ændret rapporterne. Nedenfor finder du detaljerne.
Ingen faktisk kolonne for opfyldelsestid
Tidligere var det ikke klart, hvornår nøjagtigt vises i denne kolonne. Således kunne den faktiske opfyldelsestid være besøgstid, bekræftelse / afvisningstid eller udgangstid. Sandheden er, at forskellige brugere betyder forskellige ting, når vi siger “opfyldelse”. For nogle af dem er det øjeblikket, hvor ordren leveres til klienten; for andre er det ankomsten til destinationen eller tidspunktet, hvor aflæsningen starter osv. I betragtning af at der er separate kolonner for alle begivenheder, og den subjektive karakter af opfyldelseskonceptet, er kolonnen Faktisk opfyldelsestid ikke længere nødvendig.
-
Aflæsningstid er omdøbt til servicetid
Som regel på afleveringsstedet aflæsser føreren ikke kun, men udfører også en række andre processer, der er typiske for hver virksomhed. For at gøre parameternavnet mere passende er det således blevet ændret.
-
Nye kolonner
Leveringsinterval fra / til. Begyndelsen og slutningen af det interval, inden for hvilket føreren skal opfylde leveringen; Faktisk ankomsttid. Tidspunktet for ankomst til leveringsstedet Anslået ankomsttid. Den anslåede ankomsttid til leveringsstedet (systemberegning) Anslået ankomsttid. Det anslåede ankomsttidspunkt til leveringsstedet (systemberegning).
Bemærk, at de nye kolonner også er tilgængelige i detaljerede rapporter. De nye kolonner kan eksporteres i både XLSX- og PDF-formater og er tilgængelige til udskrivning. Takket være de nye kolonner vil brugerne være i stand til at få flere leveringsoplysninger og som et resultat forbedre analysekvaliteten ved at sammenligne de vigtigste leveringsmål med faktiske data. Overvej venligst, at du ved at reducere blot et par minutters servicetid på hver anmodning kan reducere omkostningerne betydeligt.
-
Forbedret filtrering i rapporter
Følgende indstillinger blev vist i indstillingerne i rapportnavigationspanelet:
- besøgte;
- ikke besøgt;
- besøgte til tiden
- besøgte sent.
Disse nye parametre er resultatet af de rapportændringer, vi har vist ovenfor.
-
Ny algoritme til bestemmelse af besøgstid
Nu, hvis føreren ikke har besøgt ordren (enheden skal sende en besked med nul hastighed inden for ordreleveringsradius), så dataene i specifikke kolonner (“Afvigelse”, “Faktisk kilometertal”, “Faktisk tid til punkt”) , “Brændstofforbrug”, kolonner med temperatur) vises ikke. Således afspejles begivenhederne i ordren mest nøjagtigt.
-
Det samme sæt kolonner til både detaljerede og grundlæggende rapporter
En detaljeret rapport består af 32 kolonner. Grundrapporten har 24 kolonner. “Efter driver” er den eneste rapporttype uden Driver-kolonnen.
-
Modificeret statistiklogik
Uden “opfyldelsestid” -koncept i brug, har vi specificeret besøget og bekræftelse / afvisning af ordrer. Og nu betragtes den rækkefølge, som chaufføren faktisk har besøgt, som den besøgte. Således er statistikker blevet mere brugervenlige.